Twoja idea - Twój Portal Tematyczny - Twoja Dedykowana Strona Osobista.

Projekt IQ-arius

Samochody z Ameryki

WITAMY w profesjonalnym serwisie ogłoszeń motoryzacyjnych Samochody z Ameryki. Marzysz o tym, by kupić samochód z A...

VIRID CONSTRUCTION

VIRID CONSTRUCTION realizuje inwestycje w trudnych warunkach finansowych, prawnych, technicznych oraz administracyjnych. Ze staran...

Projekt IQ-arius

Tlumaczenia internetowe - Projekt IQ-arius

Tłumaczenia Internetowe czyli Projekt IQ-arius jako serwis internetowy jest pilotowany przez Iqarius Creation Group. To integraln...

AMAR PARKIETY

Jesteśmy firmą z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku podłóg drewnianych. Świadczymy kompleksowy zakres usług poc...

mala smieszki

MAŁE ŚMIESZKI - żłobek Warszawa - Bemowo

Małe śmieszki - Specjalistyczna opieka nad dziećmi w wieku od 5 miesięcy do 4 lat. Centrum Rozwoju Dziecka. Żłobek Warszawa....

kosmos na urodziny

Klub KOSMOS - dla dzieci na urodziny

Stworzyliśmy Klub Kosmos z myślą o najmłodszych solenizantach i jubilatach, a także o ich opiekunach. Zależy nam, aby tak wa...

aspiracje

JAN SZYMAŃSKI - Aspiracje Ogrodowe - Warszawa

Jan Szymański zajmie się w Państwa ogrodzie wszystkim od przysłowiowego „A” do „Z”. Zaprojektuje ...

teatr24

TEATR 24 - pierwszy tego typu projekt w Europie.

Projekt ten ma na celu promocję i wspieranie polskich teatrów, a także promocję polskich dramaturgów oraz polskie...

krzysia górniak

Krzysia Górniak

Biografia KRZYSIA GÓRNIAK - najciekawsza gitarowa jazzwoman w Polsce (JAZZ Forum 7-8/2006 str. 27) grająca na gitarze elek...

logo image
Pogotowie Tłumaczeniowe
Reklamowanie się firm coachingowych.
Prezentacja internetowa w reklamy dedykowanej ze słowami "Find a Coach" jest doskonałym, a zarazem jednym z najtańszych sposobów na zaprezentowanie biznesu coachowego całemu światu.
Dzięki niej każdy coach może rozpropagować promocyjny wizerunek swojej firmy, zaprezentować firmowe logo, opublikować dane teleadresowe, adresy emailowe i  linki. Twoja udział w  Projekcie IQ-arius podniesie Twoją pozycję rankingową i wyróżni Cię spośród konkurencji.  

Znane metody umieszczania reklamy na stronach internetowych.

Celem tego artykułu jest udowodnienie, że w nowoczesnych trendach marketingowych reklamy na stronie internetowej nie mogą przerastać treści. Reklamy powinny tworzyć jedność ze stroną.

Nowa szkoła mówi tak: Reklama powinna być częścią strony - przynajmniej kolorystycznie. Reklama nie powinna znajdować się tam, gdzie zawsze znajdują się reklamy. Reklama powinna być umieszczona pomiędzy treścią, po którą przyszedł czytelnik. Nie umieszczajmy bannerów w środku artykułu na stronie...najlepiej zrezygnujmy z bannerów.

Większośc Polaków jest nieufna i podejrzliwa. Nie ufają osobom prowadzącym biznesy coachingu. Dlatego reklamodawca musi postarać się o to, żeby treść bannera była adekwatna do treści strony i tematu serwisu. Reklamy tekstowe nie spowalniają ładowanie strony. Można je łatwo dostosować do wyglądu strony i nie budzą podejrzeń. Nie powinny być wyróżniane kolorem. Zasady ogólne:
Najpierw coś daj, potem wymagaj czytania reklam.
Daj reklamę w menu niech będzie częścią serwisu.
Daj reklamę tak by reklamy umieszczone na stronie nie prowadziły do reklamodawcy, tylko do Twojej prywatnej informacji o nim. Czytelnik na Twojej stronie powinien zaufać Tobie, nie reklamodawcy. Reklama przekazuje za mało informacji, by zbudować zaufanie. Dlatego bardzo skuteczne jest osobiste wprowadzenie czytelnika w ofertę reklamodawcy czy partnera.

Reklamę powinna być wtopiona w stronę a nie wyskakiwać  ze strony.
Najlepiej umieścić ją w miejscu gdzie czytający na chwilę musi się zatrzymać. Bardzo dobrym pomysłem jest umieszczenie reklamy tekstowej pod artykułem i np. nad linkami do dalszych części. Jest szansa, że czytający po przeczytaniu artykułu (jeśli go zadowolił) wynagrodzi cię kliknięciem, że spodobają mu się wszystkie informacje, które mu podsuniesz pod nos. To się może wydawać niedorzeczne, ale prawda jest taka, że jak już ktoś czyta reklamy na stronie, to z szacunku lub wdzięczności dla jej właściciela.

Powyższe rozwiązania są skuteczne w przypadku portali tematycznych.  Teksty na stronach wortali są ukierunkowane tematycznie i przesiąknięte osobistymi opiniami ich autorów. Wypromowani autorzy są znami i lubiani przez użytkowników serwisu.
Serwis internetowy to nie gazeta. Wiadomo, że szybciej zaufasz osobie, którą znasz i na której wiedzy się poznałeś. Stały użytkownik twojego serwisu musi ci zaufać by chciał do ciebie powrócić. Czasami internauta odwiedza stronę nie tylko dlatego, bo interesują go treści właśnie na tej stronie, ale dlatego że pomogłeś go skierować do produktu o którym wie, że sam go przetestowałeś i polecasz.

Na koniec należy podkreślić jedną ważną rzecz:

Art. 36. p. 3. Ustawy z dnia 26 stycznia 1994 r. - Prawo prasowe "Ogłoszenia i reklamy muszą być oznaczone w sposób nie budzący wątpliwości, iż nie stanowią one materiału redakcyjnego."

Trzeba mieć to na uwadze, stosując zaprezentowaną w artykule technikę przedstawiania reklam. Każda reklama musi być oznaczona. Oznakujcie, ale nie wyróżniajcie. Czytelna notka: "reklama" lub "artykuł sponsorowany”  nie budzi wątpliwości i jest wystarczającym oznakowaniem materiału.

 

Wszystkie interesujące Cię informacje na ten temat odnajdziesz na naszej nowej platformie I

 

 


Iqarius Creation Group
grudzień 2011


Copyright 2009 -2011 © Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Zapraszamy na nasze nowe strony projekt.iqarius.pl

Copyright 2010 - 2011 © Projekt IQ-arius. Wszystkie prawa zastrzeone. Created by New Media Creation Group